Friday, June 28, 2013

Is Egyptian history being tampered with ? هل تم التلاعب بالتاريخ المصري







Israel_in_Egypt

Is Egyptian history being tampered with ?
 
Answer is yes and it was proved by David Rohl , and his discovery was greatly undermined and attacked.

David suggests that 300 years should be subtracted from recent history, and history's events did fit better in relevance with bible's.

I believe that 63 more years should be subtracted on top of that as earth revolves slower as a result of the polar shift's process, means what is considered 70 years at that time is actu...ally 7 years.

I found the true story yesterday from the site creationwiki which is down at the moment ?
According to David new methodology we can tell exactly when the Exodus happened, therefore the time of the passage. which some body was trying to hide and was protecting it and went through the trouble of manipulating the entire Egyptian history to hide the date of one single event that would change the face of the future.

See link below to learn more about  King Tut's curse 




هل تم التلاعب بالتاريخ المصري المرتبط ارتباط وثيق بالتاريخ الانجيلي واليهودي ؟
دكتور دافيد اثبت ذلك واثبت انه لايد من طرح ٣٠٠ سنه من التواريخ التي نقرآها الار (واصيف الي ذلك ٦٣ سنه اذا اخذنا في الاعتبار ان حركه كوكب الارض تبطئ عند حدوث ظاهره التغير القطبي) في تلك الفتره السبع سنوات كانوا في الحقيقه ٧٠ سنه.
ولكنه هوجم بشده وبطرق مختلفه كآن تم التلاعب في التواريخ التي وضعها وتعرض في الويكي بيديا الان !

والبعض تظاهر بالاعجاب بنظريته ثم يبدآ بطريقه غير مباشره بقلب الحقائق مثلا ان يقول ان دافيد قال الرجوع ٢٠٠ سنه مع انهم ٣٠٠ سنه وغيره

الذي ربما لم يعرفه دافيد انه بالطريقه التي صحح بها عجله التاريخ فهو يكشف عن سر خطير قام البعض باخفاؤه وحمايته منذ قديم الاجل وهو يعتبر من اكبر الاسرار في التاريخ الا وهو تاريخ خروج سيدنا موسي من مصر اولا ولكن الاهم من ذلك الا وهو السر الخطير ماذا حدث في ذلك الوقت الذي يحدث كل ثلاثه الاف وستمائه وسبعه وخمسون سنه ؟ نجد انهم يستميتون لحمايه ذلك السر الذي اعدوا العده له وينتظرون حدوثه ليبدآوا في النتفيذ

الشخص الوحيد الذي سوف يقف في وجوههم ويبدآ في كشف الحقائق وقته لم يآتي بعد.

المفروض ان يكون المصريون هم اعلم الناس بذلك السر فهل فعلا هم بهذا الغباء وكيف تم التلاعب بشعب وحضاره كامله. ؟

افيقوا رحمكم الله وابحثوا عن مستقبلكم في ماضيكم وكتبكم

http://wbaseem.wordpress.com/2013/06/17/المهدي-المنتظر-والنحم-المذنب-الاحمر-،/

No comments: